mandag den 18. april 2011

Havnekontorets åbningstider

Jeg var på havnen i går søndag for at flytte mit stativ. Havnen har hjulpet mig med at flytte stativet siden 2003, men pludselig kan det ikke lade sig gøre mere. Så er det heldigt, at jeg kan låne en vogn af havnekontoret, for ellers var jeg jo nødt til at købe et nyt stativ. Nej, vent... det må jeg ikke... Jeg tager den een gange til:

Jeg må ikke købe et nyt stativ til min båd. Jeg skal bruge havnens alt for dyre, alt for svage, men ellers smarte flytbare stativ. Det er ufatteligt. Havnebestyrelsen styres af kommunen, som ledes af et parti, der går ind for frie valg... De Konservative Stalinister, - aka Det Sejlerfjendske Folkeparti.

Nå! Havnekontorets åbningstider er ikke annonceret på havnens hjemmeside, så jeg satsede og tabte. Kontoret lå øde hen, da jeg dukkede op.

Som en service til sejlere og bådejere bringer jeg derfor åbningstider for Havnekontoret på Rungsted Havn. Klik på billedet for at se det i læsbar størrelse.
Rungsted Havn Åbningstider 17/4-2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Anonyme indlæg, kommentarer skrevet under pseudonym, perfide kommentarer, personlige angreb og usagligheder slettes. Din IP adressen logges.