onsdag den 18. maj 2011

Nye folk i klubrestauranten

Tillykke!! KDY har fået nye folk i klubrestauranten, som på fint dansk kaldtes Restaurant Club Royal. Nu hedder stedet det lidt mere folkelige Cafe Nokken.
Efter en aften på vandet med godt med luft tænkte jeg, det må prøves. Det blev til en udmærket gang husmandskost i form af en glimrende gullash med ris med en "halv" Piney, ialt kr130. Findes der mon ikke en øl, der hedder noget med Royal? Jeg synes, jeg så sådan nogen til Lloyd Cup ;-) Anyways, om det lige er prisen for husmandskost i en sejlklub ved jeg ikke, men det smagte godt, og hvis resten af menukortet holder, hvad det lover, så glæder jeg mig til at sætte tænderne i en "klub-burger" - her kaldet Royal Burger. Det ser også ud til, at de kan lave nogle ordentlige bøffer. Det skal helt sikkert prøves.

Åhh, kig godt efter på det menukort. Jeg tror sørme klubben har den bedste cocktailbar på havnen. Det var måske også en test værd. Kølige cocktails på terrassen med udsigt over Øresund er nu endelig en realitet på Rungsted Havn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Anonyme indlæg, kommentarer skrevet under pseudonym, perfide kommentarer, personlige angreb og usagligheder slettes. Din IP adressen logges.